W związku z pojawiającymi się kontrowersjami w sprawie sprzątania i mycia klatek schodowych, co dotyczy nie tylko osób, które niedawno nabyły mieszkania w zasobach Górniczej Spółdzielni Mieszkaniowej ale także mieszkańców, którzy od dawna uchylają się od spoczywających na nich obowiązkach w tym zakresie
Zarząd Spółdzielni przypomina, iż w powyższej sprawie ma zastosowanie "Regulamin określający zasady porządku domowego i współżycia mieszkańców", który mówi:
Do podstawowych obowiązków mieszkańców, użytkowników i właścicieli należy:
Przynajmniej raz w tygodniu, mycie klatek schodowych zgodnie z harmonogramem ustalonym z innymi mieszkańcami, użytkownikami i właścicielami o ile nie są naliczone przez Spółdzielnię opłaty na ten cel.
Przypominamy, że to Walne Zgromadzenie jako najwyższy organ spółdzielni zadecydowało o nieobciążaniu mieszkańców dodatkową opłatą za mycie klatek schodowych, i mieszkańcy sami zajmą się utrzymaniem czystości.